Піксельний равлик
ліміт часу на тест
0.25 seconds
ліміт використання пам'яті на тест
256 megabytes
введення
standard input
виведення
standard output

Піксельний равлик — це така фігура, яку дуже просто намалювати на аркуші в клітинку і яка дуже схожа на лігатуру «at» («@»).

Піксельний равлик $$$k$$$-го порядку будується за таким алгоритмом:

  1. Зафарбовується «рамка» — клітинки по периметру квадрата зі стороною $$$k$$$.
  2. Зафарбовується клітинка, лівий верхній кут якої збігається з правим нижнім кутом рамки. Назвемо цю клітинку «мостом».
  3. Зафарбовуються всі клітинки ззовні на відстані в одну клітинку від рамки. При цьому не зафарбовуються ті клітинки, які дотикаються до моста (за винятком клітинки, лівий нижній кут якої збігається з правим верхнім кутом моста: вона все одно зафарбовується).
На малюку нижче наведені піксельні равлики 1-го, 2-го, 3-го та 4-го порядків.

Цифрами (1, 2, 3) позначено клітинки, які зафарбовуються відповідно на першому, другому та третьому кроках алгоритму.

Напишіть програму, що знайде кількість клітинок, які потрібно зафарбувати, щоб намалювати піксельного равлика $$$k$$$-го порядку.

Вхідні дані

Перший рядок містить одне ціле число $$$k$$$ ($$$1 \le k \le 10^{8}$$$).

Вихідні дані

Виведіть одне число — кількість клітинок, які потрібно зафарбувати, щоб намалювати піксельного равлика $$$k$$$-го порядку.

Система оцінки

Якщо ваша програма буде виводити правильну відповідь для всіх $$$k$$$ від $$$1$$$ до $$$10$$$, то ви отримаєте $$$40$$$ балів.

Приклади

Вхідні дані
2
Вихідні дані
18
Вхідні дані
3
Вихідні дані
26